Lista piosenek

środa, 16 marca 2016

Grawitacja nie jest winna temu, że ludzie się zakochują.-JiKook



Siedziałem na parapecie i patrzyłem się na te malinowe usta Jeongguka. Jak nimi poruszał próbując wymyślić rytm do swojej nowej piosenki w myślach. Po chwili sięgnął po szklankę wody ze stołu i przełknął, a grdyka idealnie współgrała wraz z połykaniem napoju. Aż mi się zrobiło sucho w gardle, kiedy na niego patrzyłem. Byłem tylko ja i on. Nie chciałem do niego podchodzić, kiedy byliśmy sami, ponieważ skończyłoby się na obcałowywaniu jego ust. I tak dobrze, że chociaż mogłem patrzeć jak porusza ustami próbując znaleźć rym i spoglądać na małe, delikatne dłonie które lekko ściskają długopis w króliczki. O kurwa, zakochałem się? 
-Super...-warknąłem kiedy zrozumiałem, że naprawdę coś do niego poczułem.
-Co super, Hyung?-powiedział tym swoim wysokim głosikiem nadal pisząc tekst piosenki.
-Nie, nic. Pisz dalej.-uśmiechnąłem się przyjacielsko, a ten odwzajemnił mój uśmiech.
-Pierdolona miłość.-znów powiedziałem, lecz trochę ciszej.
-Co Hyung?-powiedział zdziwiony.-Kto ,,pierdolony"?
-Nie interesuj się gówniarzu i pisz.
Kiedy ten wypisywał kolejne literki na papierze nie wytrzymałem i zeskoczyłem z parapetu siadając obok niego i spoglądając w jego kartkę.

,,You make me feel like every day is Saturday my friend
Go to sleep, wake up it’s Saturday again"

Tekst który pisał Jeongguk był naprawdę  piękny. Zabrałem mu kartkę z zaintrygowaniem i zacząłem śpiewać to w spokojnym rytmie, w takim który idealnie by grał z całością. Lub może w takim jaki ja bym chciał słyszeć tą piosenkę. Ten tekst świetnie pasował do moich uczuć.

,,If this is to end in fire
Then we should all burn together"

Jeongguk patrzał na mnie z zaciekawieniem, chyba spodobał mu się mój rytm, którego tak długo wyszukiwał.

,,[..] I had a dream that we were through
I can't imagine nights without you, yeah
Looks and fixes can we repair
Talking good and we just stare
Waste of love is waste of life
Save our love from the final knife
Things would be so different then
Our love would last forever" 

Czułem się, jakby pisał to z dedykacją do mnie, ale to niemożliwe. Każdy nasz utwór i zwrotka był o jakiś laskach których nawet nie mieliśmy. Lecz nie protestowałem, kiedy czytałem tekst Namjoona w którym znów jest zawiedziona miłość, dziewczyny najbardziej się przy tym wzruszają. Czytałem kolejne zwrotki.

,,And now I'm up here just to let my feelings surface,
Apologizing for disguising who I am"

Śpiewałem nadal, a mój głos się załamywał z każdym słowem. Na szczęście po tych słowach tekst się skończył.
-Hyung, ten rytm był świetny.-uśmiechnął się do mnie, a ja również próbowałem podnieść kąciki ku górze.
Wtedy to on zaczął śpiewać w rytmie, który mu podsunąłem. Wziąłem kartkę i dopisałem swoje słowa, te które odzwierciedlały moje uczucia. 

,,I needed more than just a kiss goodnight.
I could stay awake just to hear you breathing 
Watch you smile while you are sleeping.
Lying close to you 
Feeling your heart beating.
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?"

Młody czytał to ze skupieniem co jakiś czas marszcząc brwi.
-Hyung... Tekst jest naprawdę dobry, ale... To jest kierowane do mężczyzny...
-Ach... Po prostu to zmień.-powiedziałem lekko skrępowany.
-Wiesz co?-młody uśmiechnął się uroczo.-Ta piosenka to trochę jak ty i ja. 
-Hym? Czemu?
Chłopak wziął futerał od gitary i otworzył go wyjmując wielki sprzęt. Jego palce zaczęły dotykać delikatnie strun, a ten stworzył śliczną melodię rytmicznie stukając w drewnianą podłogę stopą. 

,,You make me feel like every day is Saturday my friend
Go to sleep, wake up it’s Saturday again"

zaśpiewał rytmicznie i przestał grać na gitarze patrząc na mnie. 
-Sprawiasz, że każdy dzień jest sobotą. Ponieważ przy tobie czas się zatrzymuję i jest bardzo przyjemny.
 Wyszczerzyłem oczy a ten przybliżył się do mojej twarzy kontynuując rytm, a w moich uszach usłyszałem melodyjne słowa.

,,If this is to end in fire
Then we should all burn together"

-Kiedyś nuciłeś ten kawałek patrząc na nasze wspólne zdjęcie... Może to przypadek, ale bardzo się zarumieniłem.
Mój oddech przyśpieszył. Wiedział wszystko? Przeczuwałem, że te słowa są mi znajome. Wtedy znów zaczął śpiewać muskając opuszkami palców struny, aby te wydały dźwięk.


,,[..] I had a dream that we were through
I can't imagine nights without you, yeah
Looks and fixes can we repair
Talking good and we just stare
Waste of love is waste of life
Save our love from the final knife
Things would be so different then
Our love would last forever" 

-Ten tekst do mnie przyszedł kiedy myślałem o tobie. Napisałem go wtedy, kiedy miałem ten zły sen... Nie powiedziałem ci co mi się śniło, prawda?-zaśmiał się niepewnie wbijając wzrok w gitarę.-O, te słowa właśnie dają ci odpowiedź.
Zanucił pod nosem ,,I had a dream that we were through. I can't imagine nights without you" 
Myślałem, że zaraz soczyste rumieńce wypalą mi twarz, więc przyłożyłem zimne dłonie do policzków.

,,And now I'm up here just to let my feelings surface,
Apologizing for disguising who I am"

Otworzył swoje małe malinowo-truskawkowe usta i zaczął śpiewać wysokim głosikiem spokojnie ostatnie słowa wypowiadając ciszej niż wcześniej. Jak zareagować? Po tych słowach ostatnia struna wydała długi dźwięk.
-Tutaj chyba nie muszę tłumaczyć. Kocham cię.-wypowiedział i zanim zdążyłem jakkolwiek zareagować, złączył nasze usta w długim i głębokim pocałunku.


2 komentarze:

  1. dobra, stwierdzam zgon *w* to było... Nie do opisania... Ten tekst piosenek awwwwww <3 Czytałam krocie blogów ale jeszcze nie natrafiłam nigdy na tak świetne wyznanie miłości ! <3 Przeczytałam już wszystko na twoim blogu i teraz nie mam co czytać <3 Wierna fanka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pieeekne tylko szkoda ze jestem tepa z anglika...
    Widac ze Jimin jest gorszy z anglika niz Kook xD bo Jimina tekst zrozumialam caly :')
    No aale. Drobna pomoc tlumacza i jest piekne xD
    Szkoda ze takie krotkie...

    OdpowiedzUsuń